Thursday, May 28, 2009

adikku dah pandai gerakkan badan...


video

Posted by putri_kayangan at 1:13 AM

Wednesday, May 27, 2009

KOLEKSI GAMBAR PUTRI & AWATIF





aku suka gambar ni coz gg ku yang comel





gambar ni waktu awatif belajar merangkak


gambar aku ajar awatif kira-kira.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10...adik pandai

ni gambar yg paling comot
waktu aku selsema...tapi still ayu...


lihatla mukaku yg gebu....guna la bedak avon...(iklan bedak je...)


apa ni awatif....mahu lawan dgn akak ke....

awatif yang manja.....

eeemmm bestnya blh main



inilah gmbr abg long aku dengan babanya(paklong aku la).....
encemmmm tak...


apa ni abah..x ready lg la....

ni gambar aku waktu dah pandai jalan...gg pun baru je tmbuh

bakal mggantikan erra fazira dalam modelling suatu hr nanti.....


pipiku yang menjadi rebutan ramai...


mataku yang sepet menggoda.....


cantiknya....

mulutku yang seksi




alamak terlebih kembang la plak hidung ni.....

aku waktu kecil....


awatif yang comot


pergaduhan 2 beradik....



adikku yang comel

iklan gigi buruk

cantik kan baju upin ku...ehhh ada gaya2 model plak....

putri mawaddah nur batrisyia

awek ayu....






model yang belum siap sedia

Posted by putri_kayangan at 11:37 PM

Thursday, May 21, 2009

AKU SEDIH SANGAT....


hari ini aku betul-betul sedih.
aku selalu di marahi oleh mama dgn abh...
alang pun selalu marahkan aku...
aku bukannya nakal,tp aku teringin sgt
nak main dgn adik aku....
tapi....adik selalu nangis bila aku dekat dgn dia...
ahhh adik memang manja...


tgh berfikir ni kenapa mama,abh dgn alang selalu marahkan aku....



oooorrr ini sebabnya...ptutla aku selalu dmarahi....
ala sorila awatif,kakak bukannya nak skitkan awatif
gurau-gurau je la adik..
kakak tetap sygkan adik..

apa-apa pun awatif adalah adik kesayangan kakak selamanya

Posted by putri_kayangan at 7:43 PM

Wednesday, May 20, 2009

diriku yang comel

namaku PUTRI MAWADDAH NUR BATRISYIA BINTI MUHAMMAD MAHAZIR..
umurku baru je 2 tahun 6bulan...msh kecilkan???aku anak sulong dalam keluarga...


ni gmbr aku wk2 keluar mkn dgn alang aku kat alamanda...yang bestnya kwn-kwn alang smuanya baik dgn aku...

ini gambar aku waktu umo aku 1thn stengah...comel x...gigi pun baru 2 je....


ha ini la aku sekarang....cantik dan bergaya kan???

Posted by putri_kayangan at 9:11 PM