Thursday, August 20, 2009

RINDU YANG TAK DAPAT DIGAMBAR

RINDUNYA....
rndunya aku kat seseorang ni...
tiap hari msti teringatkan dia
kenapa kami dipisahkan...
tidak!!!!!!aku rndu sgt......
dari kecil dia tmpat ku bermanja...
dia yang akan jg aku waktu mama dgn abh keja...
tapi sekarang tidak lg....
aku sedih...aku dah jarang jmpa dia....

muka rindu....

terlalu rindu.....muka pun dah xleh nak senyum lg....


putri ngan awatif rindukan alang....
ni la orang yg aku mksudkan...
alang aku...
insan ni la yang menjaga aku dan awatif selama ni....
i luv u alang....


ni sebahagian gmbar kenangan aku dengan alang...




apa-apapun aku gembira sgt sbb alang tak penah lupakan aku dan awatif
alang selalu tepon mak....dapat la aku cakap dengan alang aku sorang ni....
putri sayang alang....
putri akan tunggu alang blik kg....

Posted by putri_kayangan at 11:07 PM

Sunday, August 16, 2009

PUTRAJAYA DALAM KENANGAN

11/07/2009
hari ni hr terakhir kat ptrajaya
abh sbuk bersihkan rumah...
ni la hsil kerja abh...





dah kosong umah niiiii.





punyala lama abh basuh umah...smpai tertido...
penatla





awatif kepenatan............

sblm tggalkan umah ni...snap la gmbr dgn abh...

ni la blok umah aku dulu...skrg x lg...
hanya tinggal kenangan...
smoga jmpa lg PUTRAJAYA.....

Posted by putri_kayangan at 8:53 PM

RUMAH @ STOR

10/07/09
dah lama sgt x edit blog...
bkn apa sbuk di kg....
putri nak ct tntg pengalaman pndah umah ni....
memang mmenatkan ......

waktu ni sbuk kemas brg2 sbb ptri dgn family nak pndah blik kg....
byk brg kena pking....
penat sgt...
tgk la rumah pun dah mcm stor




ni la antara beg2 yg terpaksa dgunakan tuk kemas bj2 ptri

walaupun penat kemas brg2 mama dgn abh ttp p keja jg..


sblm pndah lbh baik ambil gambar dulu...
hehehe

Posted by putri_kayangan at 7:51 PM